Sidevisninger den seneste uge

torsdag den 13. oktober 2011

Når nv hænger os ud af halsen...

Kære læsere! Jeg HADER nv! (nv = naturvidenskab)
Lige nu sidder j, t og jeg bare og ligner 3 store spørgsmålstegn.. Vi har NV og ingen af os kan finde ud af det vi skal lave.. Vores lærer kan ikke forklare os ordenligt hvad vi skal og der er ingen af os der forstår en brøkdel af det -_- jeg er så pisse træt af matematik, fysik, nv og alle de lignende fag! Jeg fatter dem ikke og har aldrig gjort det s: jeg saaavner lidt at mine søstre er hjemme med jævne mellemrum, for de er efterhånden de eneste der kan forklare mig, så jeg forstår det.. Jeg er og bliver sproglig og ikke andet :s jeg gider virkelig ikke terpes igennem alt det pis, når jeg ikke forstår det.. Mange mener at det kun er fordi jeg ikke gider, men jeg vil jo gerne! Helt vildt faktisk, jeg synes det er vildt cool at kunne alt sådan noget, men jeg forstår det virkelig ikke, uanset hvor meget jeg end har prøvet s: grrrrrr...

Ja, jeg ved godt jeg brokker mig alt for meget, men jeg har brug for det! Hm, men udover det, så her jeg det vildt godt for tiden! :D

over and out !

1 kommentar:

  1. et amperemeter med en modstand på 40W har fuldt udslag ved 10 mA
    instrumentet skal have fuldt udslag ved 50 mA
    beregn parallelmodstanden
    R=
    jeg fatter narda i mine timer xD

    SvarSlet