Sidevisninger den seneste uge

tirsdag den 30. april 2013

Scream and shout and let it all out.

Det sker tit, at jeg møder folk jeg har lyst til at slå. Men jeg gør det altså ikke. For jeg er en god pige jo! Eller det der..
Men idag har det da været helt enormt, der er denne her mand, som jeg får det fysisk dårligt ved at møde på arbejde, jeg får kvalme, jeg sveder og har bare lyst til at gå. Når han så kommer med hans "Hej smukke hvordan går det?" Bliver det helt slemt! Han er så klam, jeg kan slet ikke ha' det.. Han er den type der gør mig mere bange for at være alene, end jeg et i forvejen. Ad bad :(

Kender i det hvor man bliver ked af noget der ikke engang er sagt eller ment for at gøre en ked af det? Noget folk ikke engang har tænkt over at de har sagt?
Lige pt kender jeg det utrolig godt, jeg ved ikke hvad der sker med mig, men jeg er godt nok utrolig følsom omkring hvad folk de gør, siger og mener omkring mig for tiden. Jeg hader det.
Folk siger det er fordi jeg er forelsket. Jeg ved det jo også godt selv. Men hvorfor skal man blive så dum i hovedet af det?
Jeg er så glad for ham, og det vi har. Jeg er bare samtidig så bange for at jeg lægger for meget i det, at han ikke vil ligeså meget med mig, som jeg vil med ham. Men han giver jo næsten udtryk for at han gerne vil, og så alligevel ikke.. Jeg er så bange for at jeg tolker det forkert.
Jeg håber bare at det her er ægte. ❤

Kram til jer, rare mennesker.

//Thea


Ingen kommentarer:

Send en kommentar