Sidevisninger den seneste uge

tirsdag den 13. september 2011

Gammeldaws!

Så er der mere vrøvl fra mig...

Som i ved, jer der har læst nogle af mine tidligere blogs, er jeg rigtig glad for musik! Når jeg er i dårligt humør, hvilket man godt kan påstå jeg er lige for tiden, hjælper det mig altid til at komme op igen! Jeg savner jo mine søstre rigtig meget for tiden, så jeg bruger det meste af min tid på at sidde og høre musik der minder mig om dem, og musik vi altid har hørt sammen og self. også musik jeg har "lært" at høre pga. dem!

Så min Itunes kører med Breaking Benjamin, Disney musik, Nightwish, Kelly family, Lars Lilholt, Backstreet boys og alt sådan noget!

Jeg synes det er lidt sjovt at det kan påvirke en sådan hvor man normalt har hørt/ hører den slags musik... F.eks. Kelly family, Lars Lilholt og Backstreet boys er min ældste søster der har lært mig det, og alle de billeder og ting og sager der kommer frem når jeg hører det musik er kun minder og sådan fra alt det vi har lavet sammen. F.eks. min første koncert var Lars Lilholt sammen med hende til Nordals musikfestival, og det kommer til at hænge fast for evigt!

Musik det påvirker min verden og hverdag så helt utrolig meget og sådan er det og vil altid være det!

Det mest utrolige ved at det musik er at jeg hørte det allermest da jeg var mellem 3 og 10, derefter gik det egentlig mere eller mindre i stå, men selvom det er så længe siden, så kan jeg stadig alle sangene fra dengang, som om det var hver dag jeg hørte dem! :D


http://www.youtube.com/watch?v=dtwCr7AWLhk

Havde bare lige lyst til at smide et indlæg ;)

//vShallow

Ingen kommentarer:

Send en kommentar