Sidevisninger den seneste uge

tirsdag den 6. september 2011

Når verden bliver stor....

Så er der mere vrøvl fra mig...

Hej folkens! Længe siden!

Det er faktisk rigtig længe siden jeg sidst har skrevet, men jeg mistede ligesom lysten en overgang og er derefter aldrig kommet igang igen.

Der er sket rigtig meget siden sidst!
Jeg er f.eks startet i gymnasiet hvor jeg går i 1.F (musiklinje) :D Det er super fedt! jeg havde i starten svært ved at komme ind i klassen, følte virkelig at jeg prøvede alt hvad jeg kunne, men intet virkede.. Det viste sig så at da jeg stoppede med at prøve så hårdt, kom det hele jo til mig! :D Jeg har det ihvertfald rigtig godt i min klasse nu, og holder virkelig af dem alle sammen, også selvom vi er så forskellige! Jeg synes det er fedt at vi er så forskellige, fordi vi alle har hver vores at byde ind med til klassen, det er fedt når vi diskuterer forskellige ting.

Men, samtidig med at jeg er taget på gymnasiet er både min kæreste og flere af mine aller nærmeste taget væk fra mig :( Ikke nok med at 2 af mine søstre i forvejen bor i KBH og Århus er den sidste af dem ny flyttet til Odense, dermed er jeg den sidste tilbage på Als... Min kæreste og mine nærmeste venner er taget på efterskole... Bumser!!! Jeg savner dem altaltalt for meget! Det er helt forfærdeligt ): Det har aldrig før været så svært at undvære nogle personer, men jeg tror det er fordi at det er så mange på en gang at det bliver rigtig svært fordi, før, hvis jeg ikke kunne være sammen med den ene, var der jo bare en af de andre.. Men sådan er det bare ikke nu ): det er virkelig svært at vænne sig til, men jeg håber det går det hele! :)
Pludselig føles det som om at verden er meget større, fordi de er langt væk fra mig, alle sammen, det er som om at fyn er det samme som Jupiter og Tyskland er mars, det føles SÅ langt væk!

Jeg er forresten også blevet ældre siden sidst! jeg er 16 år nu! wuhu,... Det er ikke noget vildt, men det er fint med mig! :D
Så sådan ser jeg ud nu! :D
Hmmm... jeg er også blevet meget korthåret siden sidst, jeg havde tænkt over det længe! men vidste ikke rigtig, indtil min dejlige dejlige kæreste kom og spurgte mig om jeg ikke skulle have kort hår, fordi det kunne bare se rigtig fedt ud til mig! Det var nok, der tog jeg valget og så røg håret ZAAKKKKKKKKKHHH så var det pist væk :b 

Nu glæder jeg mig bare til på fredag hvor det først er skolens fødselsdag (ps. jeg går på Statsskolen = SSS)
det bliver vold fedt! og så kommer kæresten selvfølgelig hjem :') yææææy i:

Imorgen skal jeg være sammen med min bedste veninde, som holder en "fri" uge fra efterskolen, af private årsager, det bliver skønt at se hende igen også! Hæh...




Men jeg vil stoppe for denne gang og så ses vi snart igen, for jeg har fået kriblen i fingrene efter at skrive igen! Så here we go manner!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar