Sidevisninger den seneste uge

torsdag den 8. september 2011

Inderligt!

Så er der mere vrøvl fra mig...

Hej folk ^^

Så er det imorgen at det er Statsskolens fødselsdag! Jooo man kan da godt sige at jeg glæææder mig ;) hæhæ
Først er der hyggelig skoledag med romatch mod AGS og fest om aftenen OSV! Skøøøøøønt!

Puha, kæresten kom hjem idag <3 Dejligt!! dog knap så dejlige grunde han kom hjem for :( men dem deler vi ikke på nettet!!!!

Ej, det går mere og mere op for mig at mit liv er deeejligt! også selvom at det er MEGET svært at undvære kæresten og vennerne når de er på efterskole og når familien er langt væk, men.. Skolen og den "nye" start har gjort så meget for mig!
Dog er det bare træls at jeg var ude for en GRIM oplevelse i søndags, nogle mennesker regner den ikke for noget/meget, men det var godt nok ikke sjovt :(

Nu ligger jeg bare i min kærestes seng og tænker på hvad imorgen og weekenden kommer til at tage med sig! Det bliver sjovt/skørt/spændende/hyggeligt/ellefantastisk!! :'D

Joker ^
Det der bliver værst imorgen er bare at jeg skal males i hovedet som Jokeren fra Batman!!  Skræmmende, og træls når man ikke har noget ordenligt ansigtsmaling s: men nu må vi se hvad Jassie og jeg finder ud af!! :D



Jeg vil slutte for nu ;)
Så folkens! hav det godt og hyg jer så længe

// Shallow

Ingen kommentarer:

Send en kommentar