Sidevisninger den seneste uge

fredag den 14. januar 2011

Ansøgninger, gud hvor er de besværlige.

Jeg sidder i skolen og er ved at skrive ansøgning om optagelse på Statsskolen og igår da skulle vi lære at skrive jobansøgninger, ja som om vi ikke kan finde ud af at gøre det selv da x'D
- Nå men nu sidder jeg her og skal fortælle om mig selv, og jeg har efterhånden skrevet det om mange gange fordi hver gang jeg skriver noget lyder det bare dumt..
Hvorfor kan man ikke bare gå ud på skolen og sige "hej, her vil jeg gå, så here we go!" nej nej, alting skal tæskes op og ned på papirer, kan godt se det selvfølgelig er smart så alle ikke bare søger ind, men for fanden hvor er det træls.
Yup, det er sådan det foregår når jeg rigtig hygger mig! :D
Nå, men i aften går det jo så løs. Der er Kultur Café på Sønderborghus, mhhm, det bliver godt <3 Så skal man rigtig ud og hygge sig med 2 søde drenge, man havde så lidt håbet på at K's kæreste, KA også kom med meen det gør hun så ikke, hendes undskyldning var "Jeg ved jo ikke hvad det er?" jeg tænker så at man jo heller ikke finder ud af det hvis man ikke prøver det ;)
Men vi skal nu nok hygge os alligevel..

Min mor mener ikke jeg må fulde mig i aften, så får kun penge med til en bette øl, men nu må  vi se om vi kan overtale hende til ihvertfald 2! :D

*Thea tænker* Gud hvor kunne jeg godt have en cigaret. *Thea tænker*

Vi har også lige fået samlet karakter tilbage fra Terminsprøve i dansk og i tysk..
Det kunne man have gjort bedre ved dem begge /: Selvom jeg stinker til tysk, så er jeg ikke tilfreds, jeg fik 4 i samlet karakter.

I dansk fik jeg 10 i sprog og sprogbrug og 10 i orden, i en dansk stil, det er vel også okay, men jeg kunne sagtens have flyttet min store røv op på 12-tallet.Men ja ja, fuck det :D

Hm... Nu tror jeg, at jeg vil afslutte for der er frikvarter nu! Wuhu x'D

Fra nu af, hver gang jeg skriver vil jeg lave en dagens sang, så idag:
Dagens sang: I whip my hair (Metal udgave) JATAK! :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar