Sidevisninger den seneste uge

søndag den 23. januar 2011

Hængerøv i skatersko!

Så er der mere vrøvl fra mig..

Mhhm, Søndag <3 Mange synes nu godt nok det er den værste dag i ugen, men jeg synes nu den er meget hyggelig, selvom jeg skal i skole imorgen ^^

Jeg fik ikke skrevet nogen blog igår aftes fordi vi holdte fødselsdag for min mor, så der var noget familie på besøg til aftensmad og de smuttede først 23.50 ca. så jeg orkede det godt nok ikke :')

Jeg kom også hjem fra min bedste veninde igår omkring kl. 13.30 det var rart, nu gad jeg sgu ikke se på hende og den Københavnerstang snave mere -.-' Fuck det var træls til sidst, jeg sad og kedede mig og de lavede ikke andet end at snave -.-'

Nå men nok om det.. Da jeg kom hjem var der fuldt hus! Mine 3 dejlige søstre og deres kærester var jo også hjemme for at fejre fødselsdag <3 Det var rigtig rart :D
Og så fik man da lige noget tøj af sin søster som hun ikke rigtig gad mere, mums ^^ Det var rart :D
"Eeej Thea, du kan da ikke gå i din søsters tøj!" Erhm, jo jeg kan fordi det er jo ikke grimt og slidt og det passer mig fint og fuck det ?! jeg sparer penge, det er sgu da ikke dig der skal gå i det -.-' Så luk dog -.-

Nå, nok brok :D
Det er jo søndag så nu er det præcis en uge siden jeg begyndte at skrive lidt med Hr. Z og det er en uge og 2 dag siden jeg mødte Kurt Cobain OG! Det er øve dag! :'D Yæææh skulle øve med bandet, det gik utroligt godt ^^
Så havde man taget et par hængerøvsbukser og et par skater sko på, jeg havde det så rart i det tøj, virkelig! Det fik min bedste ven så bare lige ødelagt med kommentaren: "Hvad sker der for dit tøj?!" og jeg tænker, øhm, ja, undskyld jeg ser anderledes ud -.-'

Nå men vi fik øvet og så var alt godt igen oooooog så blev jeg kørt hjem af bassisten og nu sidder jeg så her, stop mæt efter go' aftensmad, på vej ind i stuen for  at se "lykke" <3 <3
Godnat folkens <3

Dagens Sang: Rocket Queen - Guns N' Roses <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar