Sidevisninger den seneste uge

onsdag den 26. januar 2011

Ekskærester og andet gøgl..

Så er der mere vrøvl fra mig..

Hellow Ppl ^^
Vil lige starte med at sige undskyld fordi jeg ikke har skrevet de sidste 2 dage, men jeg har ikke haft så meget overskud til lige at få skrevet såå..

TS^^
Men.. igår var nu en meget hyggelig dag, var frisk og dagen i skolen gik hurtigt ^^
Jeg skulle hjem til min veninde N efter skole, det var hyggeligt :'D Jeg spiste der fordi jeg skulle til hiphop om aftenen så det ville være dumt at køre hjem for at så 2 timer senere tage der op igen..
Vi har fået ny træner til hiphop! Woop woop, fuck hun er nice.. Så jeg går ikke længere til hiphop, men til zumba-hiphop-jazzballet-funk-moderne-dans! Og engang i marts skal vi optræde, det bliver så fedt!
Hun virker ekstremt cool med tingene og tager det hele meget seriøst, ih det bliver godt :D

Jeg er kommet til at tænke lidt på min ekskæreste TS idag, vi snakkede meget sammen her for noget tid siden, nu er det ved at være længe siden jeg har set ham, jeg savner ham faktisk lidt :) Ikke sådan som den der herlige kæreste han var engang, men som den gode ven han er :)

TS ^^

Jeg fik også lige 2 spark i selvtilliden den rigtige vej igår! Yæy! Fik at vide 2 gange i løbet af dagen at jeg så godt ud, og folk spurgte om jeg ikke havde tabt mig, for det så sådan ud :'D Yæh, det er altså noget jeg godt kan li'! :D

Nå, endnu engang har jeg fået ordre på at skrive noget sødt om 2 venner igen... Denne gang er det bare duenæb, min forhenværende bedste ven og så var jeg sammen med ham i 2 dage i efterårsferien i 6. klasse x'D
Og den anden er så LV, en nice m8 fra klassen, der bl.a. det sidste lange stykke tid har været en stor del af grunden til at jeg har kunne øve ordenligt med mit band! :D Jubii :'D


Nå, Duenæb.. Du er en herlig dude! Har fundet ud af at det ikke er så godt hvis vi sidder hos hinanden i timerne, men gud hvor jeg altså hygger mig når du sidder hos mig! :'D
- Vi har dælme meget pis for, med bl.a. piratgukli x'D Mhhm, du er søøød! typer som dig burde vi have flere af! Haha! Og så elsker jeg når det en sjælden gang sker at du skriver med min søster! Duenæb og flammende citron! Du kan være så chillern at snakke med, samtidig med at man kan gå fuldstændig amok når man snakker med dig, det er dælme rart <3 Duenæb, i love u! in a friendly way x'D  

Duenæb, den herlige guttermand!

LV, my m8'ey!

LV! Du er også en herlig fyr! Jeg har ikke oplevet så mange ting med dig som jeg har med så mange andre, men du er nu en rigtig sød en alligevel! Du er sådan en af de fyre man bare ved man kan stole på og så er du så fandens klog Oö
Ikke at det er dårligt, nej det er skønt ^^ Man kan altid stole på dig, det er rigtig rart! LV, du er nu søjde! og forresten så klæ'r det dig vildt godt uden briller! :D

Det var vidst alt for nu <3

//vShallow

Ingen kommentarer:

Send en kommentar