Sidevisninger den seneste uge

mandag den 17. januar 2011

I love my Converse shoes.

Så er der mere vrøvl fra mig..


Mine smukke og uundværlige Doc. Martens <3 
Idag fandt jeg så lige ud af, at det kan godt være jeg elsker mine Doc. Martens støvler over alt på jorden, men mine Converse All Star sko kan jeg sgu ikke leve uden!!
Jeg føler mig altid bedre tilpas når jeg har dem på, mere komfortabel end i nogen anden sko jeg nogensinde har haft på! Ö
Jeg hører hjemme i mine Converse <3
De kan jo gå til alt, kjole, shorts, bukser, nederdel, bar røv, ALT! og uanset hvad, ville det kun se dumt ud hvis man ikke havde de rigtige Accessories til..
Jeg præsterede at ligne en der lige var hoppet ud af et mode blad fra 70'erne, på et tidspunkt da jeg skulle til fest, farverig makeup, en myntegrøn kjole, bare stænger og så med mine røde converse på og en lang halskæde og en smule touperet og vildt hår! Det så så mega awesome ud, og idag fortryder jeg SÅ meget at jeg aldrig tog et billede af det ):
Mine endnu smukkere og endnu mere uundværlige
Converse All Stars <3

Uh, jeg kom lige til at se nogle gamle clips fra "Rock N' Roll Camping Med Sidney og Co." idag <3 Mums hvor er jeg dog helt dybt forelsket i ham Dennis Nielsen der! :'D 
Mums mums mums <3 Og jeg synes det er så niice at tænke på at hans lillebror har sat i min bil, været til Guns N' Roses koncert sammen med MIG! : D Fuuuck det er så nice! : D 
Fra venstre: Casper Sennenwald,
Dennis Nielsen, Steffen 'Wolf'
Mhhm, apropos Guns N' Roses, FUCK JEG KU' SÅ GODT DEN KONCERT EN GANG TIL! :* :* 


Lige et lille billede fra mit livs største
øjeblik <3 Guns N' Roses <3
Axl Rose <3
Slash i Urban avis <3 Tak
til min søster H for at skaffe
mig den avis <3
 Jeg har faktisk haft en overraskende god dag idag, skrevet med nogle herlige folk, god dag i skolen <3 Fandt igen igen ud af hvor højt jeg elsker basketball og sådan og så har jeg skrevet utallige kærligheds erklæringer til min "mand" Axl Rose <3 Yææh :'D <3

Jeg har også fundet ud af igen at jeg elsker min stil, mhhm, aldrig har jeg haft noget så rart tøj på før  :'D Eller jo, men.. glem det. Jeg er begyndt at virkelig holde af mig selv som jeg er, det er rart, for det har taget sin tid!
Nu mangler jeg bare at smide de sidste kilo og så er det hele godt, jubii, jeg elsker at være i godt humør ! :') <3

Såå folkens, jeg vil slutte for nu.. Hej Heej :'D
ps. Hater Aksel123, håber du har nydt min blog hvis du læser den igen i:

Hvis nogen er i tvivl om hvilken awesome bluse det er jeg har
på, så er det en Guns n' Roses t-shirt som iøvrigt er min yndlings <3

1 kommentar: