Sidevisninger den seneste uge

mandag den 31. januar 2011

But, what about me?

Så er der mere vrøvl fra mig..

Yo igen :)

Så er det mandag, starten på en ny uge.. For nogen er det også en ny begyndelse.
Min weekend har været sådan lidt halv underlig. Fredag var jeg ved at blive sindsyg fordi jeg kedede mig så meget og det samme med lørdag om dagen. Men så om aftenen kom N til undsætning og hjalp mig! Hun sgade jeg godt måtte komme op til hende et par timer hvis jeg stadig kedede mig, så jeg blev hentet og tog der op ^^
Vi fik os nogle øl og så MTV om plastik operationer, det var mega grinern og rigtig hygge ^^

Såå omkring halv 12 tog jeg hjem igen, og så lidt film med min mor og gik så i seng efter at have sovet en halv time på sofaen x'D
Da jeg kom op i min seng lå jeg og skrev med Kurt Cobain, ih det var hygge ! :D
Blev vækket omkring halv 11 søndag morgen og gik ned og fik morgenmad med de andre.

Yeaah, så efter morgenmaden gik jeg en 7 km. lang tur med min hund! En dejlig stor rottweiler :') Jubii :D
Det tog kun 50 minutter, det var dælme en rar tur og jeg tror jeg vil til at gå den hver søndag.
Da jeg kom hjem var det bare på med noget chillern tøj og så stod den på Håndbold i tv hele dagen ^^ Yeah, man kommer sgu til at savne lidt at løbe rundt der på banen :b
Omkring kl. 17 kørte min søster og jeg efter Pizza, vi gad ikke lave mad når der var håndbold. Og hold kæft vi var alle oppe og køre over den sindsyge kamp der! Det var så tæt på at vi vandt på et tidspunkt, men nej, desværre ikke /: Kom igen i 2013 drenge! Jeg ved i kan gøre det <3
Danmarks landshold i herrehåndbold <3 Mums mums, Hans Lindberg,
Michael Knudsen og Niclas Landin vores helte! <3
Efter kampen var det bare hurtigt i bad og så ind og se Rocky IV, super film!! :'D Jeg elsker de film der :') Selvom jeg var lige ved at tude da Apollo Creed døde /:
Efter Rocky gik jeg i seng og skrev lidt med Kurt Cobain igen <3 Mums han er altså rar :'D

Mandag, kære mandag!
Skole igen, vennerne igen, ingen kedsomhed igen ;)
- Var herre hardcore i fysiktimerne, L og jeg lavede mega mange opgaver og alle svar var rigtige! :D Så nice! :D

De sidste 3 timer her har bare været chillern med projekt opgave osv. <3 Awesome! :D

Såå det var alt for nu, tror jeg skriver mere i aften <3 Cya :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar