Sidevisninger den seneste uge

torsdag den 13. januar 2011

Terminsprøver og andet bras -.-'

JA! Vi har terminsprøver for tiden, siden mandag har jeg nu været igennem Dansk, Engelsk, Tysk og så idag den sidste: Matematik og GUD hvor jeg dog hader det.
"Her er Søren og Mette, de skal bygge et hus, men for at bygge huset skal de bruge 4 vægge på 15 meter. Hvad bliver omkredsen af huset?"
Ja, jeg går i 9. men det der var jo også kun et eksempel.

Vi skal snart have projektuge og jeg er uenig med min "partner" om hvad vi skal skrive om. Jeg vil gerne skrive om dyre velfærd, og hun vil gerne skrive om de der mafiaser der kalder sig Cosa Nostra eller noget i den retning -.-' Jeg VIL have hende overtalt! Jeg må bare bruge mine super seje argumenter, jatak! :D

- Jeg er rigtig lalleglad for tiden, ved ikke hvorfor, det er jeg bare :D
Things is just grrreat! :D 


Det eneste jeg egentlig mangler for tiden er lidt fast kjæææælichhej (kærlighed) i form af en dejlig kæreste, mhhhm, det ku' jeg godt ha'! :D

- Nu vil jeg bare sidde og glæde mig til kl. 20.00 imorgen aften så jeg kan komme til Kultur Café med 2 af mine bedste venner, K og L :D 



Over and out from here, forsat god aften folkens, sov godt og godnat når i kommer så langt <3

// Thea aka. Badass 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar