Sidevisninger den seneste uge

fredag den 28. januar 2011

Weekend.

Så er der mere vrøvl fra mig..

Har for tiden svært ved at nå at skrive blog hver dag, så derfor bliver det bare sådan, når jeg nu lige har tid :)
Nå.. Igår aftes var jeg til et røv sygt møde med ungdomsskolen.. Oö Remind me to NEVER EVER melde mig ind i sådan noget shit igen Oö
Aldrig har jeg oplevet noget så langtrukket og kedeligt -.-' Gooooooood jeg ville ønske jeg ikke havde gjort det s:
For helvede.
Jeg skulle  være der kl. 17.00 kom hjem og kom først hjem 20.15!!!!!!!!!
Pisse træls! Nå men jeg så lidt fjernsyn, slappede lidt af og gik så i bad..
Jeg var bare pisse træt da jeg kom hjem så det var bare direkte op på værelset efter bad.
Faldt for en gangs skyld allerede i søvn 22.15

Idag har bare været en hyggelig dag, jeg har hygget mig i skolen og var frisk da jeg stod op <3 Skønt!
- Jeg kom til at se på nogle billeder her idag, fra vores skøjtetur med årgangen før jul.. Jeg kom til at tænke sådan på "Gad vide hvad jeg egentlig betyder for dem, hvor stor en forskel jeg har gjort" fordi de betyder ihvertfald meget for mig og har gjort en STOR forskel for mig, jeg har lært meget af dem alle faktisk.


Fra venstre: Ka, Ma, MN, MS, Mig, SH, N og nederst
 er H <3

De er nu nogle dejlige mennesker <3

Her efter skole tager jeg hjem til N et par timer, det skal nok blive godt ;)
Ih det kunne være rart hvis jeg ksulle se Kurt Cobain idag ligesom sidste fredag  :'D

De sidste timer og frikvarter idag har nu været hyggelige!
Vi har bare set White Chicks! (http://www.imdb.com/title/tt0381707/) hygget og jeg har skrevet blog og sådan, rigtig hyggeligt! :'D

Fra venstre: N, Mig, MS, LE, SH, MA, MN og nederst er
Dodo <3

OG VI HAR FÅET KAGE! Mums x'D

Woop woop, jeg stener lige nu :'D
Burde egentlig skrive om ham den søde Mikkel Kessler lige nu, men orker det ikke helt.. Har alligevel ikke rigtig noget at lave i weekenden så jeg tror bare dne står på lektier ^^
Jeg vinkede forresten til min eks TH som jeg skrev om her sidst :'D Blev helt glad så det var jo meget rart :)
Selvom jeg er lidt sur på ham fordi vi snakkede om at vi skulle ses igår inden jeg skulle til møde og så faldt den dumme prutskid bare i søvn! Ö
Men ja ja ^^ Går nok :'D



Dagens sang: White Chicks Soundtrack :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar