Sidevisninger den seneste uge

lørdag den 15. januar 2011

En vidunderfuld dag!

Så er der mere vrøvl fra mig.

Jeg startede dagen idag med at blive vækket af min hund der stod og gøede heeelt vildt. Normalt når jeg bliver vækket på den måde plejer det at blive en rigtig dårlig dag så min første tanke var bare "åh nej, endnu en af disse dage." -.-' Men det viste sig at jeg egentlig var glad og frisk da jeg stod op, så det er jo bare great! :'D

Bulder og brag <3 
Jeg kom ned og fik morgenmad med de andre, rigtig hyggeligt, vi sad bare og snakkede, mig, min mor, min søster og hendes kæreste. Efter morgenmad gik jeg op på mit værelse og ville gøre det færdigt.. Og så sidder du sikkert og tænker: Hvad har hun dog lavet?  Jeg gik før jul igang med at rykke møblerne på mit værelse rundt så de stod anderledes fordi jeg synes ikke der var nok plads og de stod dumt, så nu står de smukt og perfekt og alt det der! :D
Så hele dagen har bare stået på hygge med mig selv og min musik, og ikke mindst mine skønherlige 5-6 år gamle tigerpusser!! Jatak!! :D <3

Noget af dagen har jeg også brugt på at skrive med en der vil gå under dæknavnet Kurt Cobain, det var en jeg mødte igår aftes til kultur café.. Jeg havde fortalt min bedste ven der går under dæknavnet L, at drengen der ovre i hjørnet som lignede Kurt Cobain helt vildt var ret lækker og jeg ville gerne snakke med ham, jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle sige til ham.. Lidt senere skulle L og K (den anden af mine rigtig gode venner der var med) på toilet og havde så set ham Kurt C. på vej der ned og havde fortalt ham hvad jeg havde sagt, det var lidt pinligt men jeg er nu lidt glad for det alligevel, ellers var jeg ikke kommet til at snakke med ham, det var rart.. Kan bare ikke helt finde ud af hvad han synes om mig? :') 


Nå, tilbage til snakken om idag..
Det er sjovt hvilke ting man finder når man sådan rydder op i alt sit skrammel. F.eks. idag fandt jeg det første billede jeg fik af min første rigtige kæreste, en pung jeg har ledt efter som jeg købte for 3 år siden og så min aller første musikafspiller med farveskærm, jeg havde.. Det var sjovt at se, fandt også gamle breve jeg har fået af den eks der og nogle jeg har skrevet med mine veninder når vi har kedet os i skolen.. Det var nogle gode grin der lige kom tilbage til mig der :D
Nårh ja, jeg fandt også få af mine bogmærker jeg samlede med mine 2 bedste veninder da jeg var mindre, utroligt at tænke på hvor mange vi egentlig havde til sidst.

Jeg har virkelig hygget mig idag, det har været skønt ^^ og her til sidst sluttede vi lige af med en go' gang X-Factor, og gud hvor jeg elsker Blachman og alle hans kommentarer :D Jubii :D
Så, nu vil jeg se X-Factor både pga. Franz med z den dejlige dreng, Blachman og pga. Gamle Kjeld boy, han ramte godt nok et eller andet i mig! wauw!

Nu vil jeg op og skråle og øve mig til imorgen når jeg skal øve med mit band poison deed <3 Yææh :D
Godnat folkens, sov godt når i er så langt <3

Dagens Sang: Time is Running Out - Muse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar