Sidevisninger den seneste uge

onsdag den 19. januar 2011

CD-Anmelder, mig?

Så er der mere vrøvl fra mig!

Skolen var bare som den plejer at være, langsom, underlig og kedelig, men til tider sjov nok..
God, that girl is awesome <3
LE var syg igen såå s: Jeg begynder sgu at savne hende ): <3 DUMME TØS! <3
L er da heldigvis tilbage igen, tak for en dejlig fysiktime idag mindreng, den bedste ven man kunne ønske sig <3

Uhmm, hyggede mig nu alligevel idag! Og jeg har lige en erklæring til en dreng fra min klasse!  :'D
DH, du er da godt nok noget helt for dig selv og hvor giver du dog meget charme til klassen! Uden dig ville det være helt spøjst, du er så underlig man ikke kan lade være med at elske dig :') Du sætter spræl i timerne og jeg elsker når mig og N hyler dig helt ud af den med at fortælle dig ting ! <3 Yææh :D
D, den herlige fyr <3
D, du kan få mig til at grine helt vildt og jeg elsker dit sindsyge grin! Jubii :D <3
D, du er en herlig dreng ! :'D

N og jeg gik tidligere hjem fra skole idag, vi skulle lave projektopgave! :'D Woop woop!
Jeg har forresten fået hende overtalt åbenbart, vi skriver om dyrevelfærd! :D Jubii :D
Det er så rart at vi har "fundet sammen" igen! Vi har fået vores venskab tilbage fra barndommen, det er skønt! <3 Stadig ligeså platte og latterlige, bare på en anden måde x'D

N, min veninde <3
Jeg er forresten blevet afhængig af 7-kabale på min søsters Ipod, det er ikke så godt s: Er bange for jeg bliver ludoman x'D
Så i fritimer eller når jeg keder mig i frikvarterene er det ca. sådan her jeg ser ud -------------------->
Tja, jeg kan ikke gøre for det x'D
Mhhm! og jeg vandt endda for første gang på Ipod'en idag! :'D Yæææh ! :'D
Havde jeg været millionær havde jeg fejret det med en dyr middag til mig og den der nu havde lyst til at komme med, som jeg også gerne ville have med!


Ih! Idag skrev Doomen (kalder ham doomen fordi han er helt vildt med Doom metal und så videre) til mig!
Så fedt! Der har i et stykke tid været tale om at jeg skulle være cd anmelder i et forum på nettet, sådan for rock musik og sådan, hvor jeg må skrive om lige det band jeg har lyst til og så tit eller sjældent jeg har lyst, og det kan give mig gode chancer for ting og sager når jeg bliver ældre, bl.a. W:O:A hvilket jeg gerne har villet med til siden første gang jeg hørte om det :')
Ih! Det bliver så fedt, glæder mig sgu ret meget! :'D Bliver jo helt populær på nettet med mine underlige blogs og awesome anmeldelser! Yæy!
Thank You Doomen fordi du har præsenteret mig for det der :')

Onsdag er jo min maddag så jeg har lavet hotdogs til mad idag! Bvadr x'D
 og så fandt jeg lige ud af at jeg glemte dagens sang igår så jeg skriver 2 idag, så jeg kan følge med igen! Skriver den fra igår og den fra idag <'3

Men godnat og fred med jer herfra folkens <3 Nat nat!

Dagens sang igår: Bat Country - Avenged Sevenfold
Dagens sang idag: Light my fire - The Doors

Og igen Kurt Cobain og Axl Rose, i love u <3

1 kommentar: